Logistikplanerare till företag i Nässjö

Om oss
Tranpenad Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom områdena Logistik & Industri samt Bygg & Anläggning. Vi har även en studentverksamhet där vi vänder oss till dig som vill arbeta extra under din studietid. Vi bemannar dagligen i regionerna kring Göteborg, Stockholm, Trollhättan, Jönköping och Örebro. Vi på Tranpenad Bemanning är kollektivavtalsanslutna och kvalitets-, miljöcertifierade.

Som konsult hos oss blir du en del av vår bemanningsstyrka och får en unik möjlighet att på kort tid utöka din arbetslivserfarenhet och ditt professionella kontaktnät. Vår viktigaste tillgång är våra kompetenta konsulter och vi är ständigt på jakt efter fler duktiga medarbetare!


Om tjänsten
Din främsta uppgift blir att effektivisera de interna flödena på lagret samt inkommande produkter. För att lyckas med det behöver du få till ett nära samarbete med produktionsmedarbetarna och kollegorna på lagerkontoret.
Tjänsten skall verka för att utveckla, planera och säkerställa en effektiv lageroptimering utifrån verksamhetens krav samt bidra till lagerutvecklingen och förbättringar i form av rutiner, prognoser, processer.
Bestämma lagerstyrningsparametrar i affärssystem.
Kontinuerligt arbete med förbättringsåtgärder för att öka produktiviteten och hitta kostnadsbesparande lösningar.


Din profil
Du har avslutad gymnasiekompetens. Meriterande om du har läst relevant utbildning inom exempelvis logistik från högskola/universitet/yrkeshögskola.
Du har något eller några års erfarenhet, gärna inom lager/logistikverksamhet och har kanske till och med arbetat på lager tidigare.
Du innehar goda kunskaper i svenska språket samt engelska flytande i tal och skrift då mycket av företagets kommunikation sker på engelska både i tal och skrift.
Vi tror att du är noggrann och strukturerad och har en god analytisk förmåga. Du kommer i tjänsten ha mycket kontakt med övriga medarbetare så viktigt att du gillar sociala sammanhang och är en bra lagspelare samt stresstålig.

Tidigare erfarenhet:
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter tjänst.
Du har en god administrativ erfarenhet att arbeta med WMS och Office-paketet.


Arbetstider och övriga villkor
Mån-fre 7-16.
Detta är en hyrrekrytering där du efter inhyrningsperioden har möjlighet att ta anställning hos kundföretaget.
Lön enligt avtal.

Ansökan
Låter detta som något för dig så tveka inte att skicka in ditt CV då vi kommer att hålla intervjuer löpande.

Sök via vår hemsida www.tranpenad.se. Välkommen med Din ansökan!






Kontaktperson(er)
Evelina Östman

Asad Ullah
Anställningsomfattning
Heltid

Anställningsform
Visstidsanställning

Tjänstgöringsort
Nässjö
Denna sidan använder cookies, genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies.